[O1] Przy obrotach 4k wywala się LPG :/

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • keradkob
    Classic
    • 2011
    • 3

    [O1] Przy obrotach 4k wywala się LPG :/

    Jak ktoś ma poproszę na maila - miskitbg#gmail.com
    Z góry dziękuje
  • NorMan2
    Drive
    • 2010
    • 63

    #2
    [O1] Przy obrotach 4k wywala się LPG :/

    Witam !
    Dzisiaj wracając z majówki z Bydgoszczy do Wrocka napotkałem pewien problem z gazem. Przy osiągnięciu obrotów 4k (przy wyprzedzaniu na czwórce - 120 km/h) sterownik LandiRenzo (przełącznik) wydał pisk jakby się skończył gaz. Zdziwiłem się bo przed wyjazdem zatankowałem na full. Nacisnąłem guzik aby zaakceptować pracę na paliwie. Za nic się nie dało zmienić na gaz z powrotem. Każde przyciśnięcie kończyło się piskiem. Po chwili się zatrzymałem, wyłączyłem zapłon i po ponownym uruchomieniu dało się przełączyć na gaz. Przy kolejnych próbach przekroczenia 4k dzieje się to samo. Nie ma żadnych "checków", komunikatów czy coś. Efekt identyczny jak przy końcu gazu - piszczenie aż do czasu przyciśnięcia "L" na sterowniku.

    Może wiecie co to może być ? Do tych 4k silnik na gazie chodzi idealnie tak samo jak na paliwie. Żadnych objaw defektu. Przebieg autka 2200 więc "nówka". Może to mało kaloryczny gaz ? Na tej stacji tankuję zawsze jak wracam z Bydgoszczy i zawsze było ok (też na poprzednim aucie) - jest to Orlen.
    Jutro rano zrobię jeszcze kilka testów - zatankuję nowy gaz na "mojej" stacji we Wrocławiu. Mam jeszcze pół baku i nie wiem czy jest sens :/ Jak nie pomoże to VAG i zobaczę czy pluje błędami. Podpięcie pod kompa gazowego nie wiem czy coś pokaże..zobaczę i napisze jutro.

    Jak macie jakieś pomysły to poproszę.

    pozdrawiam

    Komentarz

    • goryl3
      Ambiente
      • 2010
      • 126

      #3
      Z tego co kojarzę to w kompie gazowym da się ustawić coś takiego, żeby nie przekręcić silnika... Coś mi się tak obiło o uszy. :?:
      www.jem-zdrowo.com.pl

      Komentarz

      • piramida
        RS
        • 2009
        • 12222
        • Superb III (3V3)

        #4
        a filterki masz czyste?
        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

        Komentarz

        • gifek
          Drive
          • 2010
          • 43

          #5
          co moim zdaniem może być przyczyną:
          1. Jak kolega wspomniał - filterki
          2. Regulacja górnego progu obrotowego (chyba standardowo jest w okolicach 5,5k-6k)
          3. Źle dobrane wtryskiwacze gazu (jeśli to jest sekwencja) do małej mocy silnika (w sumie to 1,6 więc chyba wszystkie powinny być ok - ale bym to sprawdził)

          Komentarz

          • adek81
            Drive
            • 2009
            • 41

            #6
            z tego ci idzie wywnioskować - auto powinieneś mieć właśnie po pierwszym przeglądzie 1500km (może coś przestawili)

            podjedź do dilera niech się męczą - auto na gwarancji

            chyba że to nie jest 1,6bfq+lpg "fabryczną"

            pozdrawiam

            Komentarz

            • framir
              Drive
              • 2008
              • 77

              #7
              gazownik musi zmienić próg odcięcia.

              Komentarz

              • r2r
                RS
                • 2008
                • 4720
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                #8
                Mi po kilku takich akcjach padł parownik. Pęknął w środku i ciepłota generowana przez obieg płynu chłodniczego, była zbyt słaba żeby zmienić gaz ze stanu płynnego w lotny, ale nie życzę Ci aż takiego hardkoru. Jedź do gaz-mistrza, i niech szpera...
                Artur

                Komentarz

                • mikser78
                  Drive
                  • 2008
                  • 76

                  #9
                  Obstawiam górny próg odcięcia gazu. To pierwszy etap sprawdzania. Osobiście w KME G3 mam ustawione na 5000 obr./min
                  Skoda Octavia 1.6 BFQ + LPG KME G3 + wtryski Barracuda



                  Wszystko z Moellera, automatyki i elektroniki w baaaaardzo dobrych cenach. Szczegóły na PW

                  Komentarz

                  Pracuję...